liteebba.blogg.se

Är en tjej på 15 snart 16 år. Min vardag består av väldigt mycket träning då jag tävlar alpint. Jag gillar även att sjunga. resten får ni läsa i bloggen :)

Acne killer

Kategori: Allmänt

 
Hallåhallå :) Idag har jag sprungit med Elsa, min kompis som också ska börja på Järpens skidgymnasium :)
nu ska jag snart iväg och gymma men innan tänkte jag säga att jag har provat den här masken som jättemånga snackar om som heter blackhead killer, ser ut såhär: 
 
 
 
Jag testade den i mitten på förra veckan och jag tänkte att jag skulle vänta för att se hur resultatet blev. Så nu tänkte jag berätta ;)
 
När jag fick dom blev jag superglad för jag hade aldrig beställt någonting från internet innan så jag tyckte att det var superspännande och så är jag lite små beroende av ansiktsmasker så det var jättekul! 
 
Jag kletade på mig masken, som bokstavligt var ganska kletigt så man var tvungen att ta på den ganska snabbt annars började den torka. 
När det sedan efter 40 minuter hade torkat klart helt, (det stod 30 min men då var den inte helt torr) så skulle jag dra av den, vilket gjorde lite ont, men jag tycker att jättemånga överdriver och säger att det gör svinont för det gör det verkligen inte! Det är klart att det gör lite ont eftersom att man drar av den och den sitter fast i huden och man har ansiktsbehåring (vilket alla har, iaf lite). Jag tycker att om man inte har typ superlåg smärttröskel så ska det inte vara några problem! 
 
 
 
Men nu till resultatet. Jag har inte jättemycket finnar, jag får lite finnar nu och då men jag har inte alls så mycket, därimot har jag lite pormaskar och sånt som alla har. Jag tyckte tyvvär att den här masken inte alls hjälpte mot pormaskarna utan jag tyckte nästan att man fick större pormaskar och mer finnar. 
 
Det var vad jag tycker, så jag säger, köp inte denhär masken! Du slösar bara pengar och den gör egentligen ingenting mot din hy (om du inte liter av väldigt mycket acne förstås, för då tror jag att den kan hjälpa men jag tycker inte att denna mask är en black head killer!
 
Jag rekomenderar denna mask starkt:
 
 
Den funkar superbra! Man riktigt känner hur den åker in huden och rensar dina porer!
Man kan även använda den som tvätt men då tyckte jag att den fungerade sämre.
 
Jaja, hoppas ni fått nått tips nu, nu ska jag käka lite sedan gymma!
 
ADIOS AMIGOS ;D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: