liteebba.blogg.se

Är en tjej på 15 snart 16 år. Min vardag består av väldigt mycket träning då jag tävlar alpint. Jag gillar även att sjunga. resten får ni läsa i bloggen :)

HEJ, HELLO, HOLA

Kategori: Allmänt

Hejsan, ligger hemma i soffan och försöker kurera mig då jag är lite små sjuk. Igår kom jag hem från Järpen där vi varit på fysläger. Som ni kanske läst ovanför så ska jag börja på Åreriksidrottsgymnasium alpint. Så vi var där och gick igenom lite träning inför sommaren. 
 
Som sagt så ligger jag bara hemma och då fick jag en tanke att jag skulle börja blogga, främst för att försöka inspirera folk till lite träning och så men även för att det är så kul att skriva. Jag har ju sommarlov nu så nu har jag mycket tid! 
 
Jag kan ju bara berätta att jag kokade makaroner för första gången i mitt liv idag, det var typ det lättaste jag gjort, jag gjorde även en stuvning och fick till stuvade makaroner, snacka om naturbegåvning x) Jag förstår inte när folk gnäller över att det är jobbigt att laga mat för jag tycker att det är superkul!! :P haha här är en bild på lyxlunchen :p
 
haha stor bild för stor portion, aja så blir det alltid när jag lagar mat, jättestora portioner så jag måse alltid slänga lite :P 
 
Nu ska jag försöka göra någon nytta och städa köket, adios amigos :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: