liteebba.blogg.se

Är en tjej på 15 snart 16 år. Min vardag består av väldigt mycket träning då jag tävlar alpint. Jag gillar även att sjunga. resten får ni läsa i bloggen :)

Bok-sommar!

Kategori: Allmänt

hallåj :) Idag skulle jag ha sprungit ett intervallpass som jag aldrig gjort förut och jag kände att jag inte kunde göra det själv för det skulle inte bli så bra så då ska jag ta en vanlig springtur snart istället! 
 
Sedan ska jag ner på stan med Elsa, där ska jag köpa Sarah Dessens nya bok, tänkte att det kan vara bra att ha en bok tills jag ska ligga och sola på Gotland och så :) För er som tycker om att läsa så tycker jag verkligen att ni borde läsa Sarah Dessens böcker och även Katarina Von Bredows böcker, speciellt syskonkärlek!!! Dom två har RIKTIGT bra böcker! :)
 
 
 
Jag har läst de två första böckerna och nu ska jag köpa den senaste, du glömde säga hejdå!
 
Nu ska jag dra ut och springa så ADIOS AMIGOS :P 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: