liteebba.blogg.se

Är en tjej på 15 snart 16 år. Min vardag består av väldigt mycket träning då jag tävlar alpint. Jag gillar även att sjunga. resten får ni läsa i bloggen :)

GLAD MIDSOMMAR :)

Kategori: Allmänt

Hej på er! Tänkte hälsa glad midsommar och berätta vad jag har gjort idag och ska göra ikväll :)
Idag har jag städat huset, jag dammsög övervåningen och städade hela badrummet eftersom att jag fortfarande inte är helt pigg så skippar jag träningen och har bestämt mig för att jag börjar träna på måndag igen, känns skönt för jag börjar må dåligt över att jag bara sitter hemma i soffan och degar, men det får man göra när man är sjukt :P. 
 
Tänkte bara berätta för er vad min favorit sommarlunch är. 
 
AMERICAN PANCAKES!!!!
 
det måste ju vara det bästa som finns, seriöst! Man kan göra en nyttigare version genom att ha typ hallon och blåbär på dom men man kan även göra en sjukt onyttig version och då har man sirap, glass och kokos :P jag brukar blanda men det godaste är definitivt den onyttiga versionen!
 
Här är iallafall min lunch igår och ni lär ju förstå vad det var :p
 
 
 
haha är ingen mästerfotograf eller kock heller så jag la bara på det som jag tyckte såg ok ut och tog ett kort, blev inte dom finaste bilderna men men :P 
 
Nu ska jag dusha för sen kommer det lite gäster hem till mig. Tror jag och "de unga gästerna" haha, alltså mina kompisar :p, drar till någon annan istället för att vara kvar här efter vi har ätit. 
 
Ha en super bra midsommar allihopa, ADIOS :)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: