liteebba.blogg.se

Är en tjej på 15 snart 16 år. Min vardag består av väldigt mycket träning då jag tävlar alpint. Jag gillar även att sjunga. resten får ni läsa i bloggen :)

NO PAIN, NO GAIN.

Kategori: Allmänt

Hallå :) Jag ska snart laga mat och kom hem från gymmet för typ 20 minuter sedan. Idag körde jag ett benpass som heter benpass 1. Det innehåller benböj med skivstång, enbensböj med skivstång, step ups osv. alltså en massa ben övningar :) Jag vaknade klockan 8:00 för att käka frukost och sedan cykla till gymmet. Det var jätteskönt att vakna tidigt för det kändes som att när jag hade gymmat klart så vaknade alla mina kompisar så då har jag ju hunnat gjort det jag måste göra så då kan jag hitta på nått med nån senare på dagen :)
 
 
 
haha jag försökte verkligen smyga när jag tog den här bilden för jag hatar när folk håller på att ta kort på gymmet men tänkte endå bara visa er lite ;) haha snacka om dubbelmoral :P 
 
Jag gymmar på friskis och svettis, är inte säker på att det är det bästa gymmet men det funkar! Skulle kunna tänka mig att gymma på något annat ställe också men jag gillar när det är öppet/luftigt och bra med plats och det tycker jag att det är på friskis :) 
 
Jaja nu måste jag göra lunch, ska det bli pannkakor kanske? :P haha vem vet!

ADIOS AMIGOS :D
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: