liteebba.blogg.se

Är en tjej på 15 snart 16 år. Min vardag består av väldigt mycket träning då jag tävlar alpint. Jag gillar även att sjunga. resten får ni läsa i bloggen :)

Löpträning!!

Kategori: Allmänt

HALLÅ :) 
 
Idag har jag äntligen tränat! jag ska köra två pass idag och imorse drog jag iväg och sprang en liten runda på tre kilometer som start. Jag skulle egentligen köra en grön A2a med ökning (ni som tränar mycket kanske vet vad det är) men eftersom att jag inte tränat på en vecka så körde jag ett kortare springpass idag för att komma igång!
 
 
 
Nu som ni ser, sitter jag framför datorn (som är supersmutsig :P) haha, as usual, närå men jag har nyss fikat efter träningen och satte mig och kollade på film. Såg på Pitch Perfect, och vill bara säga, DEN VAR HELT GRYM!!! Jag rekomenderar det verkligen!!! Se här: http://www.primewire.ag/watch-2736399-Pitch-Perfect 
 
Nu ska jag försöka ta mig ur soffan och hitta på någonting! Adios :D
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: